Saturday, August 22, 2009

kesudahan...........

hari ini 22 august adalah hari terakhir bg warga blog ini serta sekutu-sekutunya menghabiskan percutian yg bermakna.....
tamatlah sudah hari-hari yg menggembirakan semua warga sekutu-sekutu ini...
segala salah dan silap semasa, sebelum dan selepas percutian dan hari yg berlalu ini...
ingin sangat aku nk mnta maap...
namun begitu aku tetap happy sangat ngan korang semua..
best la korang....
arap lepas ni kita lebih enjoy.....
tapi....
enjoy2 jugak.....kn

lepas ni aku arap da x de dah isu-isu yg sensitif dan boleh memalukan kaum sejenis...
paham2 la kan..cerita sblm ini adalah rekaan semata2.bak kate org tue just suke2 jerk.biasela kan hidop kami kalau tak bergurau tak sah..mcm ade jerk yg tak kna..
DASSYYYAT AR....
ni nk cakap ja x de gamba.....
jangan mare....
bg mereka-mereka yg terasa pada isu-isu yg lepas dimnta bersabar kerana xkn ada dh isu yg sebegitu atau yg sewaktu dengannya..

sabtu malam kt ulu legong kolam air panas kita mndi..
ahad tasik jitra kita memancing..dapt ikan ubi...
isnin dok kt u la hang pa..aku balik umah carik ikan...
selsa korang pg pdg besar, aku x ikut...huaaaaaaa....
rabu beli belah kt pmc...romate aku beli ikan,,,...
kamis pg pilak gua kelam...meneroka alam kelam..mandi sambil gelongsor...hahaha
jumaat pg mandi titi hayun...lepak pntai murni...makan nasik lemak..karaoke kt jitra..

da lepas kn hari-hari yg best.....

bulan syaaban dan abis la takat ari jumaat tu...
da masuk ramadan la pulak....
kena posa la kengkawan.....
kn3.....
da tu arap suma posa penuh wlaupun aku x berapa yakin taun ni,....
hahahaha....
lepas ni kalu x de apa2 aku nk ajak korang bukak posa kt umah aku la......
2 pun klu nk...
beras da beli...
posa jgn x posa...
hahahaha....

agak pnjang coretan aku ni....
saja nk mengabiskan colum yg lama...

aku xkn lupa sampai bila2........
yg aku kne tambah sembilan inggit masa minum kt pntai murni.!!!!!!!!!!

hahahahahaha

2 comments:

dak jb riot... said...

ok od..aku on jerk bab2 bukak puase kat umah hg..aku on jerk..bile2 pon blh..aku suke bab2 jalan nie..kah2x..kali nie bg org len plak r pgrah projek..aku nk jd ex-officio pulop..dasyaaatt kan...

dasssyyyatttt aer....kui3x...

janing said...

aku nk jd bendahari..
kumpul duit ajk projek bg kt sood,xkn nk mkn free2 jek..
an?an?an?