Wednesday, August 19, 2009

sape ni?


apesal tibe2 ade gambar budak ni hah????

17 comments:

samad said...

macam mana gambar awek aku bleh ada kat dalam nie plak..

sha'id said...

hoh abe mad.. ngaku awek dio shlalu... awek id tu abe mad wei...

samad said...

id gak...gitu shelalu..gewe abe mad la..jak khecik ag 2... xpuah ati mari kito ghocoh la....shini rama mari alik batu....

sha'id said...

abe mad ajok gocoh shokmo.. id bru nk angkt tange, abe mad lari doh.. doh nk gocoh lagu mano....

samad said...

kawe ogre debe nie...
mu jnge main id...
kebal nie...
tike x lut nie...
wokyoh tike blake aku ari 2 x lut...

sha'id said...

abe mad bo kecek besa.. ingat id x tahu... dlu keno buoh nako doh...

N@ZA_Rui... said...

sape dia nie..cun sgt ke smpai blh masok kat blog kita nie..wakakakakaa...harap maklom la yerk kpd empunya gadis nie..wakakaka..tp tgok mmg cun pon minah nie..kikikikiki ;))

gadis dlm gambar said...

jgn la puji i lebih2....

samad said...

buah nako ad lg ko....
hahahahahahahahaaa...
nate cih said...
sapa lowni aku xleh nk ingat pasa nako 2....
celako sngoti....

afham said...

ham x faham la ape awak semua ni cakap...

Anonymous said...

agk2 kn klau mail tgk dak ni die stim x?????hahaha tlg rungkaikn persoaln ni

gondrong said...

kn mael da ngaku aritu die lgsung da xde nafsu kt pompuan... konfem2 la x stim....

aku said...

korang nak aku bagi taw somethung.....

k lah aku amat ber nafsu ngan budak ni......

hmmm aku rase aku akan rogol die ble aku jumper die,.....x tahan bai.....

yg benar,
maell

samad said...

ingat nak kambing ke nk rogol2...
mail nk rogol ke nak liwat....

dak jb.. said...

rase2 nye kalau mael tgok gambo pompan nie blh stim ke die tue..hahahaha..persoalan sudah terjawab..mael akan stim bile tgok cahak ngan judin jerk..mangse terbaru maell kudut..hahahahaha...

janing said...

sape dak nih??
sape aku plak??

gondrong said...

janing=krisis identiti