Sunday, September 13, 2009

ARSENAL SMALL FOUR, CITY FANTASTIC FOUR



sebelom gua mulakan bicara gua..gua nak sampaikan simpati gua kat kutu-kutu arsenal x kira la kutu di eon ke,sime darby ke or changlung..Seperti yang lu orang tahu, semalam Manchester City menang lg. tp semalam menang besar menentang Arsenal (Satu-satunya pasukan bola sepak di dunia yang buat hal tak kalah-kalah sampai 49 perlawanan dalam liga inggeris Astarghfirullah terer gila). Tapi keputusannya lu orang dah tahu juga, Arsenal kalah lagi.hik..hik..ahak..

Ok,gua nak lebih zoom pada tajuk hot kita yang paling susah nak dicapai oleh penyokong gunners ni..kalu dulu lu org sebut big four (Manchester United, Arsenal,Chelsea atau Liverpool..gua amek yang Big Four yg femes dulu-dulu) tp sekarang fans the gunners macam tawil dan muk tu kena terima la korg da nak kena kick dalam big four ni.hahaha...bagi gua la (Manchester United, Manchester City,Chelsea dan Liverpool..layak di gelar big four sekarang)..Manchester City kalu dulu org x kenal mereka..tp sekarang membuat 1 kejutan besar-besaran la. dengan player pun btaraf bintang..semua ada termasuk Petrov idaman Bur.hihi..

Oh gua da lari tajuk..ok sekarang gua nak zoom lg dekat la,4x zoom dengan guna camera hp tawil yg ala2 james bond tu.hehe..ok semalamkan,gua x kisah kalu Arsenal tu kalah dengan Man Utd ke or Chelsea tp ni Arsenal yg dok megah2 ngn gelaran big fournya boleh kalah ngn Manchester City yg ntah pape nama.(kalu korg dgr 3 tahun lps la)..da la kalah tp kena ratah teruk ngn Manchester City.

Manchester City bukan pasukan champion pun. Tp Arsenal pasukan yang boleh main bola astarghfirullah cun giler sblom ni. Tapi lu org tgk game semalam? gua percaya hampir 98.7% penyokong Arsenal malu tengok game macam semalam. main tak cun astarghfirullah. Tengok Arsenal main, sumpah gua mengantuk. Astro patut berhenti tayang Arsenal punya game. Tunjuk result je cukup. Tapi semalam mujur la kelibat adebayor,bellamy,wright,richards dan semua la team Manchester City buat gua terhibur.kalu x, jamin la gua t'tido terus depan tv semalam. gua tengok muka tawil,muk,padia pastu ada sorg foreign tu semalam semuanya macam hampeh..sama dengan 7 hari org x buka puasa..sama ngn tong sampah sbb Arsenal. Lain pulak gua tengok fatah, bur n sood menyorok sakan. gua kat sini nak ucap takziah pada team yg macam hampeh semalam dan tahniah pada team yg makin myerlah semalam..eh gua dengar citer salah sorg fan Manchester City semalam menang duit semalam.boleh belanja gua berbuka malam ni.hihihi.. gua dengar citer Arsenal nak ratah lauk Manchester City semalam 4-0 tp sekarang gua rasa kat bazar ramadhan kat masjid tu ada kot jual lauk Arsenal.hahaaha.. gua melawak je.. sori ye muk,tawil..eh ko-k pun marah jgk?? ok2 gua minta maaf...

Moral of values semalam..lu org jgn la terlalu yakin dengan 'title' lu org ada tu (Arsenal). Nanti boleh makan diri sendiri..ok, gua ada clas sekarang ni. Nanti kalu gua free gua karang lagi wikipedia gua kat sini k... Esok gua akan bagu ulasan tentang game malam ni pulak. (Kalu tiket gua g ke london yang gua booking tadi ada lagi la)

7 comments:

sahak said...

lebih la bro..adebayor tu pengkhianat la!!

Anonymous said...

yg wenger bodoh p jual adebayor tu pehal?? mula la nak myesal...

mat said...

lauk arsenal kat bazar tu berape ringgit ek? hiii...

bigbrother said...

sahak = kira bagus la tu adebayor bubuh sebijik je.kalu dia x kenang jasa Arsenal,da hatrick adebayor...

anonymous = wenger myesal ke? ermm..kesiannya..

mat = ntah la mat..gua x prnah beli sbb x sedap.tp harganya around 2-4 ringgit kot.hihihi

RuLL said...

bikin gua panas dowh..takpe awal lg kot..standart game la..kalah mng..kalau dua2 nk mng sape yg nk kalah..aduyai..tol tak..
masih awal lg.tak perlu nk bgge sgt..kite tgok nanti kat home arsenal plak..jgn la wat penilaian terlalu awal..itu sgt tak adil..
ade penyesalan plak jual nate itey tu..lg bgos kot..aku bkn nk ckp pe..tue r jgn wat penilaian terlalu awal..nanti kang sendirik putih mate baru tw..huhuhuhu..perjalana masih jauh lg..wait n see..we always proud with u the gunners..go go arsenal.

bur said...

yeeeerrrr...rull kecewa..nyesal la tu.hahahaha...

janing said...

xpe,team kite klh,kite ngaku,jgn team org lain klh nk wat bhn2...namo kejam2 k..
game awl lg,prjalanan msh jaoh..