Monday, September 14, 2009

EON KITA MAKIN SURAM KE??

Pertama kali aku nak mgucap selamat berpuasa semua..sempat lagikan aku nak ucap.yela..puasa blom abes lg ni.hehe..tapi yang aku pelik..sekarang da tinggal 4 hari lagi kita nak cuti raya untuk menyambut hari raya (ee tak sabar aku nak balik). yang aku peliknya..aku tertanya-tanya DPP EON yang tercinta ni tak buat majlis berbuka puasa ke?? aku tertanya..tapi nalluri kuat mgatakan yang DPP yang kita sayang dan bangga ni (itu dulu time eon mdapat kolej terbaik) tak mgadakan majlis berbuka puasa..

kalau la betul ape yang naluri aku ni katakan..aku rasa terkilan..selama 5 sem aku abeskan sisa2 hidupku kat EON ni..aku rasa tahun ni la EON paling suram myuram..yela..banyak projek tradisi DPP kita ni tak terlaksana..aku ingat lg..time aku sem 1 dulu,ramai senior cakap war game,survivor night n night walk tu projek tradisi EON.(time tu aku rasa syok giler projek ni.aku kenal ramai senior pun ngn projek ni). tp bila aku sem 3..aku tgk projek ni tiada pun.(aku da mgaru kepala ni.blur...)aku pun menanti setahun lg sampai la sekarang.. tiada juga..aku tak tahu apa alasannya..

Now (cakap omputih skit) majlis berbuka puasa pula tiada..adui..terkilan aku.aku tak nampak projek sekarang yang boleh melibatkan semua warga DPP EON ni.selain grandiner (nasib baik grandiner tak pupus). kalau dulu dengan projek tradisi ni..kompem EON ni kosong.semuanya kosong.(aku ingat time aku 1st sem la). Harap2 la projek hari raya ada sem ni.. Kalau tak, aku kena menanti setahun lagi la alamaknya.huhu..

Oh ya..1 lagi,aku ingat time tu ada la senior yang da abes blaja (aku tak kenal sbb aku tak masuk uum lagi dia da abes) tu datang borak ngn bob (senior yang cakap banyak yang gempal skit) datang borak pasal projek war game ngn bob.kiranya mmg btul la projek tu turun temurun.tp now (omputih lg) aku tak tau nak borak apa ngn capelin (junior sem 3) nanti.. Aku da tak tau pkembangan EON time tu.

Aii..apa aku nak buat. Ok la..ni la pendapat aku.pandapat sekutu yang lain macam mane? takpe.. aku cuba cakap ngn big bro kita. (kalau dia tak busy ngn bisnes dia la)..

EON MAJU,EON TERBILANG

2 comments:

gondrong said...

binatang ape grandiner tu???
mcm grandsazer ye??

Anonymous said...

ape da jd ni?? dunia da nak kiamat..