Wednesday, April 4, 2012

prebiu sinki

kisah ini adalah kisah lima sahabat yang telah buat perjumpaan bersama. walaupun tidak sepenuhnya dengan ahli-ahli yang lain. di buat secara ala kadar. bertempat di sekitar kuala lumpur.

kenapa ianya bertajuk sinki. sudah pun aku jelaskan.

kenapa aku menulis?
sebab bagi aku semua perkara boleh dirakamkan dengan menulis. perkara pertama yang sampai kepada nabi muhammad ada lah "bacalah". semua orang tahu kan. tapi ada tak sapa terpikir, nak baca menda kalau tak ada yang bertulis, ea dak.

akhir sekali, aku rasa ada program lagi kot yang akan dianjurkan, kepada penganjur, mohon buat perancangan bermula sekarang.

aku sebenarnya nak balik kampung. nak tggu masa nak gerak, lambat lagi. tu yang aku tulis ni.
ok. asalamualaikum.

true friends will always forgives even thought without an apology, true friends never judge, and true friends will never regret for everything with his friend.

1 comment:

Dak Gomen said...

teruskan usaha untuk entry yg seterusnya,,
chill dude...