Tuesday, June 12, 2012

Catatan Pelaut (Hari ke 51 di atas kapal)

Hari ni dan seblomnya...
sama saja..
laut membiru..
Engine berputar..
Propeller still ok. 


pagi
Aku bangun je aku terus kemas katil, kenapa aku jadi rajin kemas katil sbb captain dah sound direct kot, bilik aku serabut katanya...tp aku tgk ok ja...kah3


terus mlangkah aku ke galley (dapur kapal) tuk mncari sesuap sarapan..
aaaaa..dah jumpa, roti, telur dan jus...ngap terus tnpa bicara...


naik je bridge aku terkejut sbb aku terserempak ngn captain...aku berdebar gk la sbb jam di tangan dan dinding x memihak kepada aku..


dy wat selamber aku pon selamber je la..


tgh hari
keje byak la jgk sbb kena prepare untuk orng sign off, orng nk sig on lagi...byak keje bro..


print flight ticket and distribute to the right person...adessssssssssss
yg geram bila offsinger yg trima e ticket flight sgja syum kat aku....adesssss..syum sbb diorang dah leh tido lepas ni..cuti at least 2 month...amcam beb??sempoi x keje kapal.


ptg
still aku keje lagi dan tiba2, kapal blackout, loading jadi jem, loading pakai graviti, yg pasti aku x fahm pon...hu3


mlm
tido sbb penat sngt, tp aku tgk bola la dulu, grece lwn poland...bosan!!!!!

No comments: