Monday, June 4, 2012

ubi - prakata

sedikit amarah,
sedikit letih,
sedikit lesu,
sedikit malu,
sedikit kecewa,
sedikit pilu,
sedikit bangga.

aku mula menulis, dan aku sampai di UKM sesudah mandi aku memulakan catatan ini.
aku malu, kerana dalam ramai-ramai hanya aku sahaja yang tidak mempunyai pendapatan. (tekankan sikit perasaan HANYA tadi dan anda akan merasainya) sebab itu aku tak punya apa-apa untuk disumbangkan. maafkan aku kalian.

namun ini adalah penghargaan aku kepada kawan-kawan aku. terima kasih yang tidak terhingga kerana berjaya menjalanjan program ini walaupun ada masalah pada saat-saat akhir.
dan tajuk kali ini adalah UBI. bernas bukan?

4 comments:

Anonymous said...

rilex la cuyy..
tade hal la..semua dah berjalan dengan jayanya..
huhhuhu...

Anonymous said...

Rasanya kalau buat entry
"EON with LOVE" lg nmpk ok nya kot..

Anonymous said...

Terbaek....pasni g genting n pulau lak..t da kawen da xley nk jalan2..

Anonymous said...

haha relex setiap org ade rezekinye......